TRZEBA WIEDZIEĆ, JAK KOMUNIKOWAĆ

MAC


WROCŁAW 2.1.2013

DESIGN LUDZIE WYDARZENIA

Jak sprzedać się w mediach? Co zrobić, żeby o nas pisano? Jakie są najbardziej skuteczne modele współpracy? Czy relacje można zbudować na bierności? O tym wszystkim opowie 11 stycznia we Wrocławiu Ewa Trzcionka, redaktor naczelna magazynu "Design Alive".
Ewa Trzcionka będzie gościem kolejnego spotkania cyklu "Projektanci o projektowaniu", podczas których zaproszeni prelegenci mierzą się z bardzo szeroką tematyką - wszystko po to, by doprowadzić do zmian w myśleniu o projektowaniu. Temat najbliższego wydarzenia brzmi "Projektowanie relacji z publicznością". Oczywiście wspomniane we wstępie zagadnienia są jedynie punktem wyjścia do szerszej dyskusji, w której uczestnicy będą mogli także przekonać się, jak ważne jest komunikowanie się z otoczeniem: mediami, klientami, sprzedawcami.

Ewa Trzcionka opowie również, jak odnaleźć się w świecie mediów i komunikacji sprzedażowej, w jaki sposób przygotowywać informacje o sobie, swojej działalności, projektach, by była interesująca, intrygująca i merytorycznie ważna. - Jest wiele fantastycznych projektów, o których nikt nic nie wie i nie jest to wina mediów… Zatem do dzieła - zapraszają organizatorzy.

Spotkanie odbędzie się 11 stycznia we wrocławskiej Galeria Wnętrz Domar (Salon Bizzarto) przy ul. Braniborskiej 11. Początek o godz. 18.00.

Spotkania są realizowane przez Galerię Wnętrz Domar oraz wydział Communication Design SWPS we Wrocławiu. Patron medialnym wydarzeń jest "Design Alive".

Ewa Trzcionka, redaktor naczelna "Design Alive". fot. ARC