SIĘGNIJCIE PO 26 WYDANIE MAGAZYNU „DESIGN ALIVE”. TEMATEM TEGO NUMERU JEST „SŁOŃCE”

REDAKCJA

WARSZAWA 29.6.2018

ARCHITEKTURA DESIGN LUDZIE MAGAZYN MIEJSCA MODA RZECZY STYL ŻYCIA SZTUKA WYDARZENIA

Sięgnijcie po 26 wydanie magazynu „Design Alive". Tematem letniego numeru jest „Słońce" - treści i refleksje spięliśmy dla Was w piękną całość, jak pęk letnich kwiatów, z których każdy jest inny, inaczej pachnie i smakuje.
W całkowicie letnich nastrojach, owiani nadmorską bryzą, przysłuchujemy się Ewie Janczukowicz-Cichosz i Paulinie Kisiel, twórczyniom jednego z najważniejszych festiwali Gdynia Design Days. Te niezwykłe dziewczyny połączyła przyjaźń i wspólny cel: wzrost kompetencji i poszerzanie horyzontów. Tłem opowieści jest Gdynia. O mieście słońca przeczytacie też w artykule Mateusza Bielesza. Iza Bołoz całkiem na poważnie zachęca do rozważań, w czym tkwi błąd i skąd wziął się brak równowagi między rzeczywistością analogową i cyfrową. „Error" to też hasło przewodnie Gdynia Design Days.

Niezawodna Megi Malinowska zachęca tym razem, byśmy zadbali o Mocne Plecy, Elastyczne Brzuchy i Otwarte Klatki, Jacek Wielebski odkrywa dla Was źródła swoich inspiracji, a Marek Warchoł zachwyca niezwykłymi opowieściami. Tym razem zagłębcie się w lekturze jego suplementu do „Niewidzialnych Miast” Italo Calvino. Jest też gradka dla amatorów wszystkiego co wyjątkowe – Emiliano Hotel prosto z Rio de Janeiro w fantastycznych zdjęciach autorstwa Fernando Guerry.

Z Moniką Brauntsch tym razem wylądujemy na Islandii, nie obawiajcie się jednak o niesprzyjające temperatury, choć średnia roczna w Reykjaviku wynosi zaledwie 5 st. C – brak słońca zrekompensują nam geotermalne źródła. Z Kasią Andrzejczyk-Briks przyjrzymy się grze świateł, a Gosia Sobiczewska opowie historię nieco mrożącą krew w żyłach…

Nad tym, czy przestrzeń pracy w branży kreatywnej różni się od pozostałych miejsc i sfer zawodowych i czy wymaga szczególnego traktowania, oprawy i ludzi, którzy ją zaprojektują zastanawiała się Julia Cieszko i Hopa Studio.

Zobaczcie gorące tegoroczne premiery i produkty, które otrzymały nagrodę Must have. Na magiczną wyprawę na szczyt góry zabierze Was Anita Jancia-Prokopowicz. A o tym, że rozwój nowych technologii i globalizacja sprawiły, że żyjemy w rozproszeniu i skutkach tego stanu dowiecie się od Moniki Michaluk.

Z radością na łamach „DA" witamy Annę Magę, historyczkę sztuki i designu, związaną z Ośrodkiem Wzornictwa Nowoczesnego Muzeum Narodowego w Warszawie. Swoim tekstem „Piórka” inauguruje nowy cykl felietonów pt. „Ikony”.

Magazyn można kupić w salonikach prasowych. Dostępny jest też w naszym sklepie, bezpośrednio z dostawą do domu: tutaj