Sięgnijcie po 26 wydanie magazynu „Design Alive”. Tematem tego numeru jest „Słońce”

Sięgnijcie po 26 wydanie magazynu „Design Alive”. Tematem letniego numeru jest „Słońce” – treści i refleksje spięliśmy dla Was w piękną całość, jak pęk letnich kwiatów, z których każdy jest inny, inaczej pachnie i smakuje.

W całkowicie letnich nastrojach, owiani nadmorską bryzą, przysłuchujemy się Ewie Janczukowicz-Cichosz i Paulinie Kisiel, twórczyniom jednego z najważniejszych festiwali Gdynia Design Days. Te niezwykłe dziewczyny połączyła przyjaźń i wspólny cel: wzrost kompetencji i poszerzanie horyzontów. Tłem opowieści jest Gdynia. O mieście słońca przeczytacie też w artykule Mateusza Bielesza. Iza Bołoz całkiem na poważnie zachęca do rozważań, w czym tkwi błąd i skąd wziął się brak równowagi między rzeczywistością analogową i cyfrową. „Error” to też hasło przewodnie Gdynia Design Days.

Niezawodna Megi Malinowska zachęca tym razem, byśmy zadbali o Mocne Plecy, Elastyczne Brzuchy i Otwarte Klatki, Jacek Wielebski odkrywa dla Was źródła swoich inspiracji, a Marek Warchoł zachwyca niezwykłymi opowieściami. Tym razem zagłębcie się w lekturze jego suplementu do „Niewidzialnych Miast” Italo Calvino. Jest też gradka dla amatorów wszystkiego co wyjątkowe – Emiliano Hotel prosto z Rio de Janeiro w fantastycznych zdjęciach autorstwa Fernando Guerry.

Z Moniką Brauntsch tym razem wylądujemy na Islandii, nie obawiajcie się jednak o niesprzyjające temperatury, choć średnia roczna w Reykjaviku wynosi zaledwie 5 st. C – brak słońca zrekompensują nam geotermalne źródła. Z Kasią Andrzejczyk-Briks przyjrzymy się grze świateł, a Gosia Sobiczewska opowie historię nieco mrożącą krew w żyłach…

Nad tym, czy przestrzeń pracy w branży kreatywnej różni się od pozostałych miejsc i sfer zawodowych i czy wymaga szczególnego traktowania, oprawy i ludzi, którzy ją zaprojektują zastanawiała się Julia Cieszko i Hopa Studio.

Zobaczcie gorące tegoroczne premiery i produkty, które otrzymały nagrodę Must have. Na magiczną wyprawę na szczyt góry zabierze Was Anita Jancia-Prokopowicz. A o tym, że rozwój nowych technologii i globalizacja sprawiły, że żyjemy w rozproszeniu i skutkach tego stanu dowiecie się od Moniki Michaluk.

Z radością na łamach „DA” witamy Annę Magę, historyczkę sztuki i designu, związaną z Ośrodkiem Wzornictwa Nowoczesnego Muzeum Narodowego w Warszawie. Swoim tekstem „Piórka” inauguruje nowy cykl felietonów pt. „Ikony”.

Magazyn można kupić w salonikach prasowych. Dostępny jest też w naszym sklepie, bezpośrednio z dostawą do domu: tutaj

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Sukces pisany designem

Sukces pisany designem

Warszawa | 15 marca 2023

Jest wiosenny magazyn „Design Alive”! O ludziach przedsiębiorczych i karierach!

W duecie siła!

W duecie siła!

Warszawa | 20 grudnia 2022

Nowy „DA” jest o relacjach zawodowo-prywatnych. Temat przewodni: Duety!