PONADCZASOWA ELEGANCJA

TEKST: MAŁGORZATA TOMCZYK, ZDJĘCIA: MATERIAŁY PRASOWE

WARSZAWA 28.6.2018

DESIGN RZECZY STYL ŻYCIA

- KitchenAid to narzędzia, które umożliwiają rozwijanie pasji, umiejętności, odkrywanie nowych możliwości działania w kuchni - mówi Piotr Kanonowicz, dyrektor handlowy Premium Kitchens, przedstawiciela KitchenAid w Polsce.
KitchenAid, to marka ikona, z bogatą tradycją, konsekwentnie opowiadająca swoją historię, jakościowa. Można ją lubić lub nie, ale trudno zignorować. Kto będzie kupował ją w Polsce?
- KitchenAid to marka, która powstała prawie 100 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Słynie z produkcji wyjątkowych urządzeń, zarówno pod względem technologicznym jak i wzorniczym. Stawia na profesjonalne rozwiązania. Jej produkty są idealne dla osób kochających gotowanie. KitchenAid to narzędzia, które umożliwiają im rozwijanie pasji, umiejętności, odkrywanie nowych możliwości działania w kuchni. Z pewnością zaufają jej wszyscy, którzy lubią czuć się profesjonalistami, nawet wtedy, gdy smażą naleśniki.

Łatwo obsługiwać KitchenAid? Jeśli nie gotuję, ale chcę opanować tę umiejętność, czy KitchenAid mi w tym pomoże?
- Bez wątpienia, urządzenia KitchenAid obsługuje się intuicyjnie. To marka, która wyzwala i wspiera naszą kreatywność w kuchni, sprawia, że przygotowywanie jedzenia staje się przyjemnością. Budzi apetyt...

Pozycja KitchenAid w świecie to efekt wypracowanej strategii czy po 100 latach sukcesów mit sam nakręca zainteresowanie marką i sprzedaż jej produktów?
- Myślę, że Polacy kojarzą ją przede wszystkim z kolorowymi mikserami, które od 100 lat niewiele się zmieniły – nadal są wykonywane w podobny sposób, bo to jest projekt i mechanizm absolutnie niezawodny. Kultowy, wystawiany w wielu muzeach designu na świecie. Nie może go zabraknąć w kuchni prawdziwego miłośnika wzornictwa. W tym przypadku na pewno działa mit – wiele osób chce mieć w domu te urządzenia, bo one „zaświadczają”, że jesteśmy nowocześni, wiemy, co w designie najlepsze, nadążamy za światem. Poza tym, jeśli posiadamy ten mikser, to znak, że gotowanie nie ma przed nami tajemnic. Teraz jednak po raz pierwszy w Polsce wprowadzamy na rynek duże AGD KitchenAid. Przed nami wyzwanie przełożenia świadomości tej marki wśród polskich klientów na zaufanie do pełnego asortymentu. Jestem przekonany, że Polacy docenią piekarniki, płyty kuchenne i lodówki KitchenAid, bo są te urządzenia takiej samej jakości co legendarne miksery – wykonane kunsztownie, z dbałością o detal, niezawodne.

Czym KitchenAid różni się od innych marek obecnych na polskim rynku w segmencie AGD?
- Każda z obecnych marek AGD ma swoją przestrzeń na rynku. Większość z nich konkuruje ze sobą na technologiczne rozwiązania i minimalistyczny, wyrafinowany design. KitchenAid wyróżna to, że designerski sznyt urządzeń nie jest celem samym w sobie, każde stylistyczne rozwiązanie jest uwarunkowane funkcjonalnością i trwałością. To marka, która od 100 lat kieruje się hasłem „Serious about food” i to właśnie pozwala rewolucjonizować jej rynek. Tutaj nie ma bezcelowego podążania za trendami. KitchenAid utożsamia się z ponadczasową elegancją, to urządzenia na lata. Nie ma drugiej takiej firmy, pod tymi względami jest bezkonkurencyjna. Jestem przekonany, że Polacy docenią filozofię KitchenAid, bo dzięki niej doświadczą w kuchni więcej.

Gdzie będzie można kupić duże AGD KitchenAid?
- Zaplanowaliśmy selektywną dystrybucję, za pośrednictwem najlepszych studiów kuchennych w Polsce. Zamierzamy nawiązać współpracę z renomowanymi pracowniami architektonicznymi. Wkrótce otworzymy też flagowy showroom KitchenAid w Warszawie. To będzie miejsce spotkań z architektami, z klientami, gdzie będzie można przyjść, zobaczyć urządzenia na żywo, porozmawiać o nich, a przy tym wypić z nami kawę. Zależy nam, by klienci czuli się w showroomie KitchenAid wyjątkowo, ale też swobodnie, jak w domu.

A co z serwisem dużego AGD KitchenAid?
- Jesteśmy przygotowani – oferujemy pełną 5-letnią gwarancję przy zakupie więcej niż trzech urządzeń do kuchni. Klienci mogą być pewni, że otrzymają wsparcie w razie problemów, dzwoniąc na naszą infolinię. Jeśli będzie potrzebna naprawa gwarancyjna, wizyta zostanie przeprowadzona w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki.

Więcej na: www.premiumkitchens.pl

kitchenaid_designalive - 1

Marka KitchenAid wychodzi na polski rynek z tzw. dużym AGD. Przedstawicielem KitchenAid na polskim rynku jest firma Premium Kitchens.

Piotr Kanonowicz. fot. Olo Rutkowski