Metamorfoza kultowej marki

Warszawa | Tekst sponsorowany

22 września 2017 | Design | Rzeczy |

AlmiDecor to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży wyposażenia wnętrz w Polsce. Przez wiele lat obsługiwała klientów w swoich salonach w największych galeriach handlowych. Teraz marka przeszła dogłębną metamorfozę i przekształciła się w nowoczesny sklep internetowy. Poznaj nowe oblicze tej kultowej marki!

AlmiDecor znają chyba wszyscy. Była to pierwsza wnętrzarska marka w Polsce, o tak silnej osobowości, kojarzona z unikalnymi produktami wysokiej jakości oraz z wyjątkową atmosferą panującą w sklepach – bogato zdobione witryny, klimatyczna muzyka, aromatyczny zapach, wyjątkowe dekoracje, których nie mogliśmy dostać nigdzie indziej. Co spowodowało, że marka zniknęła na jakiś czas z rynku? Zmieniające się trendy oraz rosnąca popularność zakupów w internecie sprawiły, że właściciele zdecydowali się na zmianę modelu biznesowego w celu dotarcia do szerszego grona klientów – także tych młodszych, którzy preferują zakupy online. Tak powstało „nowe” AlmiDecor – nowoczesny sklep internetowy z zupełnie nową ofertą skierowaną do każdego.

AlmiDecor_designalive - 15

– Sytuacja w branży wyposażenia wnętrz uległa dużej transformacji przez ostatnie 20 lat. Zmieniały się gusta Polaków, rozwinęła się branża e-commerce, a polski rynek zalały zagraniczne sieciówki. Zmiana modelu biznesowego było naszą świadomą decyzją, dostosowaniem się do współczesnego klienta, który ceni sobie dobry produkt, ale także szybkie i wygodne zakupy – podkreśla Aleksander Mrozek, prezes spółki AlmiDecor.com.

Marka AlmiDecor przekształciła się w nowoczesny sklep internetowy, ale wiele rzeczy pozostało bez zmian. Właściciele spółki podkreślają, że nadal najważniejsze w ich strategii jest oferowanie unikalnych produktów premium wysokiej jakości. W ofercie znajdziemy zatem projekty takich marek jak Villeroy&Boch, Alessi, Artwood, Menu, Designers Guild, Kosta Boda, Vista Alegre, Blomus, Rosendahl, Peugeot czy Essential Home. Ale także, doceniane przez stałych klientów, produkty sygnowane logo AlmiDecor, pochodzące od najlepszych dostawców z Polski i z całego świata. Nowa oferta to także szerszy przedział cenowy produktów skierowanych do klientów posiadających portfele o różnych grubościach.

– To nie jest tak, że przenieśliśmy „stare” AlmiDecor do online’u. Zmieniliśmy nie tylko formułę sprzedaży, model biznesowy. Poszerzyliśmy naszą ofertę o nowe marki, o nowe nazwiska projektantów. Wprowadziliśmy także produkty w różnorodnych stylach i przedziałach cenowych. Nadal stawiamy na pierwszym miejscu na jakość i unikalność naszej oferty – dodaje Aleksander Mrozek.

AlmiDecor_designalive - 16

Wkraczając do świata e-commercu, właściciele spółki, zdawali sobie sprawę z tego, że innowacyjna, nowoczesna platforma sprzedażowa to podstawa. Sklep AlmiDecor.com został oparty na jednej z najczęściej wykorzystywanych platform e-commerce – Magento 2. Dzięki temu, w nowym sklepie zastosowano intuicyjną kategoryzację produktów, zaawansowany mechanizmem filtrowania oraz wygodny i szybki proces transakcyjny. Do tego cała strona została w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych. Szczegółowe opisy oraz informacje techniczne znajdujące się na karcie produktu, to ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów. Jak przystało na markę premium, odświeżony został także design nowej strony, który sprawia, że platforma jest czytelna i bardziej przejrzysta dla użytkownika – jednym słowem, atrakcyjna dla oka.

Więcej na: www.almidecor.com

Powiązane artykuły: