„Dialogi" - wydanie specjalne „Design Alive", to 16 inspirujących rozmów z liderami kreatywności.

DIALOGI – 16 INSPIRUJĄCYCH ROZMÓW Z LIDERAMI KREATYWNOŚCI. WYDANIE SPECJALNE „DESIGN ALIVE” JUŻ W SPRZEDAŻY!

EWA TRZCIONKA, REDAKTOR NACZELNA

WARSZAWA 23.5.2018

ARCHITEKTURA DESIGN LUDZIE MAGAZYN OPINIE STYL ŻYCIA

Design, architektura, edukacja. 16 inspirujących rozmów z liderami kreatywności: Oskar Zięta, Edyta Ołdak, Maja Ganszyniec, Paweł Potoroczyn, Robert Konieczny, Megi Malinowska, Tomek Kempa, Filip Ludka, Marek Cecuła, Agnieszka i Piotr Kuchcińscy, Maria Jeglińska, Bogdan Kosak, Ewa Bochen i Maciej Jelski, Dorota Kabała, Agata Bieleń, Agata Wilam, Przemo Łukasik i Maciej Siuda. Sięgajcie po „wielkie czytadło" jakim jest wydanie specjalne „Design Alive" pod tytułem „Dialogi".
Gdyby nie oni, to dziś zupełnie inaczej wyglądałaby rzeczywistość. I nie tylko ta estetyczna czy funkcjonalna, ale przede wszystkim mentalna. Bohaterowie „Design Alive” to nie tylko budynki i przedmioty, ale przede wszystkim ich twórcy - to ludzie którzy tworzą naszą zbiorową tożsamość i budują współczesny potencjał twórczy w naszym kraju i ja tak widzę „niepodległą”. Nie, nie dostaliśmy dotacji. Nasz magazyn jest samowystarczalny, właśnie dlatego, że czerpiemy z tej wolności i patrzymy w przyszłość. Można by rzec, że jesteśmy wynikiem dobrych gospodarczych i kulturowych zmian jakie postępują w Polsce, a może trafniej ujmę: w Polakach.

Jako niezależne wydawnictwo śledzące od 2011 roku rozwój projektowania wydaliśmy 25 wydań magazynu dystrybuowanych w najlepszych sieciach sprzedaży, mamy za sobą również 13 wydań specjalnych i kolekcjonerskich, w tym 6 anglojęzycznych, wydawanych na najważniejsze w świecie targi wyposażenia wnętrz w Mediolanie.

Ale, to co nas spotyka najcenniejszego to ludzie: powiększające się grono czytelników, dla których jesteśmy przewodnikiem po materialnym świecie, oraz partnerów biznesowych, którzy właśnie w takich klientach widzą przyszłość swoich marek. Mamy w końcu bohaterów naszych wywiadów i to oni stali się dla nas osią podsumowyjącego 25 wydań numeru.

Nie pokusiłabym się o stwierdzenie, że te zmiany są spektakularne, bo byłoby to dziwne, a wręcz niemożliwe, bo żeby odbudować twórcze elity, trzeba czasu: tacy ludzie muszą się urodzić i wzrastać bez obciążeń i kompleksów, muszą ruszyć w swoją edukacyjną podróż, muszą zobaczyć inne światy, porównać je ze swoim, chłonąć inspiracje z miejsc często nieoczekiwanych, by potem tworzyć i edukować innych swoją postawą. Design i architektura to bardzo specyficzne dziedziny naszej kultury. Zawsze ściśle związane z przedsiębiorczością, inwestycją, z budowaniem marek. A za tym idzie gospodarczy wzrost oparty na silnych markach, nie tylko tych, które dotyczą polskich produktów i usług takich jak meble, biżuteria, ceramika, czy tkaniny, ale również instytucjach kultury i biznesu, dla których budynki, wnętrza i wyposażenie tworzą dobrzy, rzetelni i utalentowani architekci.

Magazyn można kupić w salonikach prasowych. Dostępny jest też w naszym sklepie, bezpośrednio z dostawą do domu: tutaj