Partnerem projektu "Elevator speech, czyli jak w 3 minuty sprzedać swój temat mediom?" jest Zieta Processdesign. fot. Łukasz Potocki

„DESIGN ALIVE” ZAPRASZA NA WARSZTATY DO ŁODZI

ZZ


2.10.2012

WYDARZENIA

Jak poruszać się w natłoku dostępnych informacji i sprawić, by to właśnie naszym projektem zainteresowały się media? Redakcja "Design Alive" zaprasza na warsztaty, które w październiku będą towarzyszyć festiwalowi Łódź Design.
Warsztaty "Elevator speech, czyli jak w 3 minuty sprzedać swój temat mediom?" redakcja magazynu i portalu organizuje przy okazji dużych wydarzeń poświęconych wzornictwu. - Zapraszamy projektantów, z którymi chcemy rozmawiać o rzetelnym przygotowaniu materiałów prasowych, sposobach prowadzenia rozmowy z dziennikarzami i prezentowania swoich pomysłów. Na naszych warsztatach panuje atmosfera przyjaznej porady, zwracamy także uwagę na czas, jaki chcemy poświęcić na rozmowę z przedstawicielami mediów. Wszyscy dobrze wiemy, że współcześnie natłok informacji jest tak intensywny, że nie zawsze możemy liczyć na dłuższą chwilę uwagi - zachęca Wojciech Trzcionka, redaktor prowadzący "Design Alive".

Zasady wzięcia udziału w warsztatach są bardzo proste:

1. Elevator speech - 3 minuty by zainteresować dziennikarza tematem (projektem, technologią, sobą, wydarzeniem, produktem)
2. Prezentacja pakietu prasowego - przynieś przygotowany w cyfrowej formie materiał do wykorzystania w mediach

3. Komentarz - dowiedz się, co możesz poprawić

4. Odbierz mini przewodnik tworzenia pakietu prasowego

Najciekawsze projekty, produkty zostaną opublikowane na łamach portalu i/lub magazynu "Design Alive".

Warsztaty odbędą się 20 października we foyer Centrum Festiwalowego (ul. Targowa 35). Zapisy trwają do 30 września. Zarejestruj się: tutaj