Już w czwartek w konkursie designalive.pl do wygrania zestaw głośników, wyprodukowanych przez japońską markę MUJI. Głośniki kartonowe to jeden z wielu produktów japońskiego producenta, który zdobył popularność na całym świecie. Głośniki powstały w zgodzie z całą filozofią MUJI – powstały m.in. przy użyciu tekturowego kartonu.
Już w czwartek w konkursie designalive.pl do wygrania zestaw głośników, wyprodukowanych przez japońską markę MUJI. Głośniki kartonowe to jeden z wielu produktów japońskiego producenta, który zdobył popularność na całym świecie. Głośniki powstały w zgodzie z całą filozofią MUJI – powstały m.in. przy użyciu tekturowego kartonu.
MUJI jest skrótem japońskiego określenia “Mujirushi” (bez marki) “Ryohin” (wysoka jakość). Przedmioty MUJI są więc anonimowe. Poza opakowaniem i metką cenową, nie zawierają żadnej informacji, która pozwalałaby na zidentyfikowanie marki. Przedmioty są proste, o neutralnej kolorystyce, a jednocześnie wyrafinowane. Praktyczne, funkcjonalne, uniwersalne i odpowiednie na każdą okazję i co ważne mają przystępne ceny. Prostota MUJI bierze się nie tylko z minimalizmu stylistycznego, lecz także z dobrowolnego zobowiązania do używania materiałów wielokrotnego użytku i efektywnych metod wytwarzania.
Kolekcja MUJI zawiera gamę przedmiotów potrzebnych w codziennym życiu świadomego konsumenta, który zna swoją wartość i pragnie żyć zgodnie z wyznawanymi przez siebie zasadami. Ceny sprzedawanych przez markę przedmiotów nie są tworzone na podstawie praw rynkowych popytu i podaży. MUJI jest zawsze wierne zasadzie produkowania dobrych jakościowo produktów w korzystnych dla klienta cenach.
MUJI zostało założone przez japoński koncern Seiyu. Filozofia firmy zakładała oferowanie konsumentom na całym świecie doskonale zaprojektowanych produktów codziennego użytku, o dobrej jakości i przystępnych cenach. MUJI skierowało swoją ofertę do wybranej grupy wymagających, świadomych odbiorców, zwłaszcza tych, którzy podzielają rosnącą na całym świecie troskę o stan środowiska naturalnego. W ciągu ponad 30 lat MUJI stało się marką kultową.
W marcu zeszłego roku MUJi dotarło także do Polski – pierwszy salon otwarto w Warszawie, w centrum handlowym “Arkadia”. Był to zarazem pierwszy sklep MUJI w Europie Środkowo-Wschodniej.
Uwaga konkurs! Wygraj głośniki
Aby wziąć udział w czwartkowym konkursie i wygrać zestaw głośników, trzeba odpowiedzieć na pytanie: W którym roku japoński koncern Seiyu założył markę MUJI? Odpowiedzi szukaj na stronie www.muji.com.pl.
Nagrodzimy autora poprawnej odpowiedzi, który wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko i dokładny adres) wyśle je na adres redakcja@designalive.pl w czwartek 10 lutego pomiędzy godz. 12.00 a 13.00.
Nagrodę wygra osoba, której zgłoszenie napłynie jako dwudzieste z rzędu (decyduje godzina spłynięcia mejla). Osoby chcące wziąć udział w konkursie muszą być zalogowane w portalu designalive.pl, a także na profilu designalive.pl na Facebooku (http://www.facebook.com/DesignAlive).
Sponsorem konkursu jest MUJI. Przedmioty marki można kupować także pod adresem: www.muji.com.pl