W pierwszych dniach kwietnia w Mediolanie odbędzie się premiera pierwszego międzynarodowego wydania magazynu “Design Alive”. Pismo będzie dystrybuowane bezpłatnie podczas największych targów designu na świecie – 52. edycji Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie (9-14 kwietnia) oraz w kolejnych miesiącach na festiwalach designu w Berlinie i Londynie.
W pierwszych dniach kwietnia w Mediolanie odbędzie się premiera pierwszego międzynarodowego wydania magazynu “Design Alive”. Pismo będzie dystrybuowane bezpłatnie podczas największych targów designu na świecie – 52. edycji Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie (9-14 kwietnia) oraz w kolejnych miesiącach na festiwalach designu w Berlinie i Londynie.
Okładkę magazynu zdobi niezwykły piktograficzny krój pisma stworzony przez pochodzącego z Korei Południowej, a mieszkającego obecnie w Sztokholmie grafika Kyuhyung Cho. Koreańczyk zaprojektował piktograficzne kroje pisma Geometry, Creatures i Garden, dzięki którym każdy tekst zamienić można w kwiaty, zwierzęta, czy przeróżne monochromatyczne lub kolorowe wzory.
Tematem przewodnim numeru jest “Piękno relacji”. – Planując ten numer chcieliśmy pokazać, jak ważne jest budowanie i pielęgnowanie humanistycznych relacji. Niezależnie, czy mówimy o relacjach z rodziną, z partnerem czy relacjach w pracy. Bo jak okazuje się, umiejętność współpracy i wzajemnego zrozumienia, to nie tylko element życia prywatnego, to jedyny klucz do kreatywnej pracy i, co ciekawe, coraz bardziej poszukiwana cecha w biznesie – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna “Design Alive”.
Magazyn powstał przy współpracy z partnerami: Instytutem Adama Mickiewicza, Schattdecor, Nowy Styl Group, Circus Digitalis, Scholl of Form, Bisk oraz SAFI (Paris Design Week).
“Design Alive – collectors edition” liczy 120 stron.