Agencja brandingowa SaltPepper Brand Design odebrała srebrną nagrodę za projekt opakowań farb Optiva marki Tikkurila w konkursi Pentawards 2010. To jak dotąd druga polska agencja w historii Pentawards zauważona i nagrodzona w tym prestiżowym konkursie.
Agencja brandingowa SaltPepper Brand Design odebrała srebrną nagrodę za projekt opakowań farb Optiva marki Tikkurila w konkursi Pentawards 2010. To jak dotąd druga polska agencja w historii Pentawards zauważona i nagrodzona w tym prestiżowym konkursie.
Nagrodzony projekt to opakowanie farby Tikkurila Optiva. Zaproponowana przez agencję nowa linia graficzna zakładała odejście od funkcjonalnego wizerunku i skierowanie się w stronę premiowej tożsamości. Efekt udało się osiągnąć za pomocą subtelnych zdjęć kwiatów imitujących pędzle umoczone w farbie. Każdy z wariantów produktu oznaczono „kwiatem” w innym kolorze, a zdjęcia umieszczono na czarnym, ekskluzywnym tle.
Pentawards to jedyny międzynarodowy konkurs poświęcony wyłącznie branży opakowań, w którym udział biorą zarówno indywidualni designerzy, jak i studia projektowe, agencje brand designu oraz producenci ze wszystkich kontynentów.