Włoski design z polskim wyczuciem

|

16 listopada 2010 | Ludzie

– Polacy mają dobre wyczucie designu, można to zauważyć zarówno wśród sprzedawców jak i klientów – mówi designalive.pl Luisa Battista, menedżer Magis Design.

Włoska firma Magis Design to dziś jedna z wiodących marek na światowym rynku meblarskim. Znakiem rozpoznawczym Magis są transparentne krzesła projektu legendarnego Richarda Sappera i kolorowe, dziecięce siedziska w kształcie piesków. Najnowszym produktem firmy zaprezentowanym na tegorocznych targach w Mediolanie jest obrotowe krzesło-bączek, autorstwa projektanta Thomasa Heatherwicka.

– Polacy mają dobre wyczucie designu, można to zauważyć zarówno wśród sprzedawców jak i klientów – mówi designalive.pl Luisa Battista, menedżer Magis Design.

Włoska firma Magis Design to dziś jedna z wiodących marek na światowym rynku meblarskim. Znakiem rozpoznawczym Magis są transparentne krzesła projektu legendarnego Richarda Sappera i kolorowe, dziecięce siedziska w kształcie piesków. Najnowszym produktem firmy zaprezentowanym na tegorocznych targach w Mediolanie jest obrotowe krzesło-bączek, autorstwa projektanta Thomasa Heatherwicka.

Jak produkty odbierane są przez polskich odbiorców?
– Polacy mają dobre wyczucie designu, można to zauważyć zarówno wśród sprzedawców jak i klientów. Zwracają uwagę na oryginalną formę i funkcjonalność przedmiotów. Świadczy o tym fakt, że sprzedaż naszych produktów w Polsce cały czas rośnie. Na uznanie zasługują też projekty polskich projektantów, kilka z nich miałam okazję zobaczyć. Myślę, że macie duży potencjał w tej branży.

Kiedy firma Magis pojawiła się na polskim rynku meblarskim?
– W 2005 roku rozpoczęliśmy współpracę z polskimi sklepami. Nasze pierwsze krzesła-pieski trafiły do Warszawy, która do tej pory jest największym ośrodkiem sprzedaży w Polsce. Od tego czasu znacznie wzrosło doświadczenie w branży, a nasze produkty można znaleźć praktycznie w całym kraju.

Jaki jest klucz do sukcesu firmy Magis?
– Cały czas staramy się prowadzać na rynek nowe produkty. Współpracujemy z ludźmi, którzy mają świeże spojrzenie na projektowanie mebli. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czas wdrożenia i zaklimatyzowania się produktu musi trwać dłużej, aby osiągnął sukces i utrzymał się na rynku. Projekty, które od razu odnoszą dużą popularność szybko stają się nudne dla odbiorców.

Rozmawiała: DARIA GUBA

Powiązane artykuły:

Funkcjonalne miejsce pracy. Eko i stylowo

Bureaurama

Wenecja | 7 sierpnia 2020

Kolekcja Bureaurama powstała z myślą o dynamicznym miejscu pracy

Na kawę z tajemnicą

Szykier

Łódź | 16 marca 2020

Wyjątkowa historia kawiarni z neorenesansowej kamienicy

Specjalne wydanie „Design Alive” na ŁDF

To już 5 lat!

Łódź | 12 października 2016

Dokładnie pięć lat temu przygotowaliśmy pierwszy numer "Design Alive".

Poznajcie Łódź. Zapraszamy na spacer

Zapraszamy na spacer

Łódź | 12 października 2016

Oto miejsca, które warto odwiedzić nie tylko przy okazji Łódź Design Festivalu.

Pokazać Ci Łódź? Chodźmy do „mojej” fabryki azbestu

Lubię destrukcję

Łódź | 12 października 2016

- Pokazać Ci Łódź? Chodźmy do fabryki azbestu - zaprasza Kuba Wandachowicz.