POSTAW NA DESIGN

TWO

24.5.2012

WYDARZENIA

"Postaw na design. Marketing w branży wyposażenia wnętrz" - to tytuł konferencji, którą 31 maja organizują Galeria Wnętrz Domar oraz wrocławska Akademia Sztuk Pięknych. Patronem jest "Design Alive".
Konferencja adresowana jest do managerów i specjalistów z dziedziny marketingu, zwłaszcza związanych z branżą wyposażenia wnętrz, projektantów wzornictwa, architektów, studentów projektowania i marketingu oraz wszystkich zainteresowanych tą tematyką.

Konferencja, odbywająca się 31 maja na terenie ASP we Wrocławiu jest jedną z imprez towarzyszących czwartej edycji akcji "Dizajn udomowiony" (31 maja-30 czerwca). Zaproszeni do udziału naukowcy, specjaliści, przedstawiciele instytucji badawczych, firm i mediów przedstawią swoje doświadczenia, obserwacje i wnioski dotyczące wykorzystania wzornictwa jako przewagi konkurencyjnej oraz tworzenia strategii rozwoju produktu i komunikacji. Poznamy kilka ciekawych studiów przypadku dotyczących polskich i działających na terenie naszego kraju firm. Istotnym tematem pojawiającym się w wystąpieniach będą także badania rynku.

Konferencja będzie podzielona na trzy bloki tematyczne poświęcone produktowi, badaniu rynku oraz komunikacji marketingowej. Wśród prelegentów znajdą się m.in. prof. Michael Fleischer, specjalista w zakresie communication design, Michał Dróżdż, dyrektor działu badań i rozwoju produktów Zelmer, Joanna Albin, brand manager kanałów telewizyjnych Kuchnia.tv oraz Domo+, Julitta Maciejewska-Walczak, dyrektor marketingu Paged Meble oraz Anna Wróblewska, design management konsultant, pełnomocnik ds. rozwoju firmy Meble Vox. Dyskusję poprowadzi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna portalu i magazynu "Design Alive".

Liczba uczestników konferencji jest ograniczona. Aby wziąć w niej udział należy uprzednio zarejestrować się za pośrednictwem strony www.domar.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny. Początek o godz. 9.00.