OSTROŻNIE! NIE POMYL T-SHIRTU Z WOŁOWINĄ

MON

23.11.2010

RZECZY

Kolekcjonerzy koszulek otrzymali kolejną nietypową propozycję. Tajlandcy projektanci stworzyli bowiem nie tylko wzory na t-shirtach, ale również zatroszczyli się o opakowanie. I wygląda na to, że opakowanie nowej linii koszulek Here! Sod jest ważniejsze niż jego zawartość.
Koszulki zapakowane niczym plaster wołowiny, bagietka czy kapusta? Dlaczego nie - pomyśleli projektanci z Prompt Design, poproszeni o stworzenie modeli opakowań dla koszulek. Ich pomysł na opakowanie bawełnianych t-shirtów okazał się nieskomplikowany, i w prosty sposób nawiązuje do zestandaryzowanego życia, gdzie we wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy zaopatrujemy się w hipermarketach.

A tam w określonym rytmie zakupowym koszyk może zapełniać się również odzieżą, jednak w przypadku nowej kolekcji Here! Sod trzeba uważać, by nie pomylić się przy realizowaniu sporządzonej przez najbliższych listy zakupów. Opakowane t-shirty przypominają bowiem rzeczywiste produkty spożywcze: powstało więc opakowanie dla koszulki na styropianowej tacce, gdzie koszulka jest szczelnie otoczona folią, a w dodatku ma odpowiedni wzór - plastra wołowiny.

Pomysłowi Tajlandczycy wprowadzili całą serię opakowań, i są nimi opakowania próżniowe, papierowe worki czy opakowania z tworzyw sztucznych. Możemy więc kupić koszulkę-bagietkę, oczywiście odpowiednio wcześniej przygotowaną do sprzedaży. Ostatnio projekt opakowania został nagrodzony złotym medalem na Pentaward 2010.

Trudno jednak określić, czy koszulki z Tajlandii są bardziej do noszenia czy raczej do kolekcjonowania. Tajlandczycy podkreślają, że chodzi im przede wszystkim o dobrą zabawę, i oczywiście element zaskoczenia. Cóż, zupa z bawełnianego t-shirtu raczej odpada, ale zawsze może nas zaskoczyć z talerza. Przez pomyłkę.

Opakowania koszulek zaprojektowane przez Prompt Design w supermarkecie mogłyby trafić również na dział z żywnością. fot. ARC

Koszulki zapakowane niczym plaster wołowiny, bagietka czy kapusta? Dlaczego nie. fot. ARC

Trudno określić, czy koszulki z Tajlandii są bardziej do noszenia czy raczej do kolekcjonowania. fot. ARC