Jesienne wydanie "Design Alive" (nr 8) to 148 stron w cenie 20 zł.

NUMER ÓSMY „DESIGN ALIVE” JUŻ W SPRZEDAŻY. OTWÓRZ DRZWI PERCEPCJI

RED

CIESZYN 6.9.2013

ARCHITEKTURA DESIGN LUDZIE MAGAZYN MIEJSCA MODA OPINIE RZECZY STYL ŻYCIA SZTUKA WYDARZENIA

Kolejny numer "Design Alive" gotowy. Oddajemy go Wam – głodnym pięknych idei i ciekawych pięknych umysłów w sztuce, architekturze, projektowaniu czy modzie. Jesienią jedni naukę zaczynają, inni jej nigdy nie kończą, tylko czerpią z życia, chłoną kulturę, szukają mentorów. Jesienne ochłodzenie nadeszło, z nim rześki powiew przez uchylone drzwi percepcji. Czas wyczulić się i chłonąć.

 

– Poszukujemy wartości, których nie da się nauczyć. Za mentorów bierzemy własną empatię i percepcję. William Blake, poeta romantyczny jako pierwszy w XVIII w. namawiał, by uchylić „drzwi percepcji” i wszystko pojąć takim, jakie jest – nieskończone. Po raz kolejny, w 1954 roku na oścież otworzył je Aldous Huxley w eseju o postrzeganiu świata, który stał się biblią ruchów hippisowskich w erze miłości, humanizmu i podboju kosmosu. Na tej romantycznej fali oderwania od ziemi Philip Glass skomponował futurystyczną operę „Einstein on the beach”, która stała się inspiracją dla Maiko Takedy i serii nakryć głowy „Atmospheric Reentry” (wejście w atmosferę), które sfotografował na okładkę tego numeru Bryan Huynh. Ponowne wejście w atmosferę trwa. Można się sparzyć, spłonąć lub doświadczyć najcudowniejszych przeżyć. W tym numerze, wyczuleni, z rozpostartymi drzwiami percepcji, poszukiwacze własnej ścieżki odsłonią, jak na własnej skórze, na własnych błędach, uczą się siebie i świata – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna.

W najnowszym numerze czekają na Was podróże po architekturze Norwegii i Gruzji, wizyta w domu Miesa van der Rohe i spotkania z niezwykłymi osobowościami z grupy projektowej Tabanda oraz Maartenem Baasem. Ponadto monumentalna i niepokojąca sztuka Anisha Kapoora i melancholijne trendy w modzie.

Magazyn znajdziesz: tutaj
Prenumeratę zamówisz: tutaj