MARCO FLAIG: LICZĄ SIĘ TYLKO EMOCJE

TWO

22.11.2011

WYDARZENIA

- Każdy przedmiot przez nas zaprojektowany musi być praktyczny, funkcjonalny, ale również magiczny. Jeżeli spełnia te warunki, ma szansę stać się bestsellerem na rynku. W portfolio naszej firmy jest więcej takich bestsellerów - mówił Marco Flaig, projektant niemieckiej firmy Phoenix Design na otwarciu Axor Design Studio.
Uroczystość odbyła się 17 listopada w salonie Greston w Sękocinie Nowym pod Warszawą. Jest to jedna z pierwszych tego typu ekspozycji w Polsce zaprojektowana przez grupę ThinkThing. Marco Flaig był gościem specjalnym wieczoru. Na co dzień jest projektantem w Phoenix Design, biurze które pracuje dla takich firm jak Alape, Audi, Gira czy Siemems. Od lat współpracuje również z firmą Hansgrohe, dla której zaprojektowało Axor Montreux, program Raindance, a ostatnio PuraVida.

- Tylko produkt, który dotyka emocji jest w stanie znaleźć drogę do serc i portfeli użytkowników - przekonywał Marco Flaig. Nad linią PuraVida dla Hansgrohe pracował, wraz z grupą kilku innych projektantów, przez trzy lata. W gronie tym nie było… ani jednej kobiety, gdyż - jak wyjaśnił - projektowanie studiują w Niemczech głównie mężczyźni.

Obecnie Flaig pracuje nad kolejną linią baterii łazienkowych dla Hansgrohe, która na rynku pojawi się najwcześniej w 2015 roku. - Więcej na ten temat nie wolno nam mówić. Wszystkie prace nad nowymi projektami są objęte całkowitą tajemnicą. Gdy np. robimy coś dla Audi, to nie tylko nie wolno nam mówić, nad jakim fragmentem samochodu pracujemy, ale nawet, że w ogóle w danej chwili pracujemy dla tego koncernu - wyjaśnił DesignAlive.pl Marco Flaig.

W Axor Design Studio w salonie Greston oglądać i kupować można wszystkie ostatnie produkty tej linii Hansgrohe zaprojektowane przez takich projektantów jak: Philippe Starck, Patricia Urquiola czy bracia Ronan i Erwan Bouroullec.

Więcej: www.hansgrohe.pl, www.phoenixdesign.com, www.greston.com.pl

Axor Design Studio w salonie Greston. fot. Wojciech Trzcionka

Ekspozycję zaprojektowała grupa ThinkThing. fot. Wojciech Trzcionka

- Tylko produkt, który dotyka emocji jest w stanie znaleźć drogę do serc i portfeli użytkowników - przekonywał Marco Flaig (pierwszy z lewej). fot. Materiały prasowe