HANSGROHE I DURAVIT W NOWEJ PRZESTRZENI

TWO

3.5.2011

WYDARZENIA

W warszawskim salonie firmy Internity otwarta została nowa ekspozycja Hansgrohe oraz Duravit, którą zaprojektowali Sotyrys i Aleksander Pantopulos z krakowskiego Digital Effect Design Studio.
Projekt nowootwartego showroomu odchodzi od konstruowania przestrzeni w oparciu o określone, zamknięte wnętrza wystawowe. Projektanci zaproponowali zintegrowaną strefę wellness, w której płynnie przenikają się koncepty rożnych kolekcji łazienkowych.

Motywem przewodnim i tłem dla całego projektu jest podświetlona szklana ściana, przez którą widzimy ruchome cienie kąpiących się postaci. W jej sąsiedztwie projektanci umieścili ascetyczną kolekcję Philippa Starcka. Środek wnętrza przecina biały przeszklony podest, stanowiący oś rozmieszczenia kolejnych kolekcji łazienkowych. Pośrodku zlokalizowane są warianty przestrzeni kąpielowej i wellness, strefy toaletowe rozmieszczono dookoła centralnej osi.

Przeciwwagą dla kolekcji Starcka jest biała minimalistyczna PuraVida znajdująca się na drugim końcu showroomu. Dla spotęgowania wrażenia ta część ekspozycji zbudowana jest z bieli i szkła matowego.

Wyodrębnienie funkcji i kolekcji zostało podkreślone jedynie poprzez różnicę wysokości - podestu i szklanych transparentnych ścian, które w umowny sposób wydzielają przestrzeń. Wyraźnie wyodrębniona została jedynie przestrzeń dedykowana dla spotkań architektów z klientami.

Więcej: www.hansgrohe.pl, www.duravit.pl, www.internitysa.pl

Motywem przewodnim i tłem dla całego projektu jest podświetlona szklana ściana, przez którą widzimy ruchome cienie kąpiących się postaci. fot. Paweł Ulatowski

Projekt nowootwartego showroomu odchodzi od konstruowania przestrzeni w oparciu o określone, zamknięte wnętrza wystawowe. fot. Paweł Ulatowski

Projekt: Sotyrys & Aleksander Pantopulos - Digital Effect Design Studio. Konstrukcja: Przemek Porębski i Krzysztof Starzyk - Alutech, projekt oświetlenia: Sotyrys Pantopulos. fot. Paweł Ulatowski