Concordia Design Workshop. Innowacja, etnografia, mapy myśli

| TP

15 maja 2012 | Wydarzenia

Kolejni eksperci ze świata biznesu i marketingu zagoszczą w maju w ramach cyklicznych warsztatów organizowanych w Concordia Design w Poznaniu. Gośćmi specjalnymi będą Rafał Kołodziej, Julia Izmałkowa oraz Katarzyna Żbikowska. W tym miesiącu tematami przewodnimi będą „Innowacja Wartości”, „Badania etnograficzne” oraz „Mind mapping”.

Kolejni eksperci ze świata biznesu i marketingu zagoszczą w maju w ramach cyklicznych warsztatów organizowanych w Concordia Design w Poznaniu. Gośćmi specjalnymi będą Rafał Kołodziej, Julia Izmałkowa oraz Katarzyna Żbikowska. W tym miesiącu tematami przewodnimi będą „Innowacja Wartości”, „Badania etnograficzne” oraz „Mind mapping”.

Concordia Design Workshop to cykl spotkań prowadzonych unikatową metodą warsztatową organizowanych z ekspertami z doświadczeniem w biznesie. Przeznaczone dla wszystkich tych, którzy pragną poznać i zgłębić praktyczne tajniki wiedzy z zakresu nowych trendów w marketingu i biznesie. To zajęcia interaktywne kierowane do kadry zarządzającej, menedżerów z działu marketingu i sprzedaży, pracowników agencji reklamowych, właścicieli firm, a także tych, którzy chcę wyjść poza standardowy sposób myślenia o biznesie i narzędziach marketingowych. Każdy uczestnik warsztatów zdobywa konkretne umiejętności, które potem łatwo może wykorzystać w swojej działalności. Goście zapraszani do udziału w warsztatach to nazwiska znane i cenione, które mają za sobą lata praktyki w biznesie i są autorami sukcesów wielu firm. Zajęcia odbywają się w Concordia Design – pierwszym w Polsce centrum innowacji, designu i kreatywności, które posiada unikalne wnętrza i infrastrukturę.

Pierwszy warsztat 17 maja poprowadzi Rafał Kołodziej a tematem głównym będzie „Innowacja Wartości”. Innowacja wartości święci triumfy w biznesie od czasu, kiedy W. Chan Kim and Renée Mauborgne opublikowali swój bestseller „Strategia Błękitnego Oceanu”. Ich koncepcja została rozwinięta i przetestowana w rzeczywistości przyczyniając się do budowy innowacyjnych modeli biznesowych i spojrzenia na biznes z punktu widzenia potrzeb klienta. Szkolenie z Rafałem Kołodziejem pokaże, jak w praktyczny sposób poradzić sobie z innowacją wartości i wdrożyć ją w bieżącą działalność oraz jak uniknąć możliwych pułapek przy jej realizacji. Kołodziej to strateg-innowator znany w świecie marketingu. Strategią zajmuję się od ponad 12 lat.

Drugi warsztat 24 maja poprowadzi Julia Izmałkowa, która zgłębi tajniki badań etnograficznych w biznesie. Etnografia zakłada rewolucyjne wręcz podejście do tradycyjnych badań konsumenckich – zamiast deklaratywnych wypowiedzi obserwację zachowań ludzi w ich naturalnym otoczeniu: w domu, w miejscu pracy, na zakupach, na randce albo u lekarza. Badania etnograficzne pomagają wyjść ku temu, co rzeczywiście odzwierciedla potrzeby ludzi. Julia Izmałkowa, z wykształcenia psycholog, przez osiem lat pracowała jako strateg w agencjach reklamowych. Stworzyła własny model badań i założyła firmę Izmałkowa Consulting – pierwszą firmę w Polsce specjalizującą się w wykorzystywaniu badań etnograficznych dla celów marketingowych i biznesowych. Jest wykładowcą na studiach magisterskich i podyplomowych, prelegentem na konferencjach naukowych i marketingowych.

Trzecie warsztaty 30 maja poprowadzi Katarzyna Żbikowska i przybliży uczestnikom mapy myśli w biznesie, czyli dynamiczne narzędzie biznesowe, dzięki któremu można tworzyć koncepcje, planować, organizować pomysły i projekty. Służą do zarządzania czasem, pamięcią, porządkują informacje. Mapy myśli wykorzystują naturalny dla mózgu sposób zapisu i dlatego są tak proste i skuteczne. Mind mappingu można używać w negocjacjach, prezentacjach i na spotkaniach. To atrakcyjna wizualnie metoda przekazywania przemyśleń innym. A także praktyczny sposób archiwizowania informacji, intuicyjnie skatalogowanych. Katarzyna Żbikowska to autorka książki „Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągnąć cele za pomocą mind mappingu” oraz twórca strony internetowej poruszającej tematykę komunikacji w biznesie (www.mapymysli.com). W ciągu ostatnich 5 lat, jako kierownik projektów w największych krajowych telekomach, odpowiadała za innowacyjne inicjatywy.

Warsztaty są płatne. Więcej na www.concordiadesign.pl

Powiązane artykuły:

Piotr Voelkel: – Musimy zaprojektować  wszystko od nowa

Pohamujmy chciwość

Poznań | 27 grudnia 2020

– Musimy zaprojektować wszystko od nowa – uważa biznesmen Piotr Voelkel

Nadzieja. Niezwykły koncept gastronomiczny z doskonałym designem

Nadzieja

Poznań | 29 września 2020

Niezwykły koncept gastronomiczny z doskonałym designem

Słodowa. Gastronomiczna twarz Concordii Design

Słodowa

Wrocław | 21 września 2020

Gastronomiczna twarz Concordii Design

Najciekawsze nowe miejsca w Polsce, które koniecznie musicie odwiedzić

Miejsca ze smakiem

Warszawa | 16 września 2020

Najciekawsze nowe miejsca w Polsce, które koniecznie musicie odwiedzić