Nowe oblicze Ceramiki Paradyż na ŁDF

Łódź | Tekst sponsorowany

18 października 2017 | Design | Wydarzenia |

Zakończyła się jedenasta edycja Łódź Design Festival – jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie architektury i designu w Polsce. Zwiedzający wzięli udział w warsztatach tematycznych oraz obejrzeli ponad 30 inspirujących wystaw skupionych wokół hasła tegorocznej edycji festiwalu – OD.NOWA. Szczególną uwagę przyciągała odważna wystawa Ceramiki Paradyż, Mecenasa Głównego wydarzenia, będąca wyrazem nowej filozofii marki.

Design Od.Nowa
Łódź Design Festival rozpoczął się we wtorek 3 października od rozstrzygnięcia międzynarodowego konkursu make me! Nagroda „PARADYŻ AWARD” i 20  tysięcy zł ufundowane przez Ceramikę Paradyż trafiły do Benno Bruckscha z Niemiec, autora projektu „Ziemia, wosk, ołówek”, czyli różnokolorowych kredek wykonanych z barwników uzyskanych z gleb pochodzących z całego świata. Statuetkę za najlepszy projekt wręczył Adam Tępiński, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.

Mecenas Główny zaangażował się aktywnie także w inne festiwalowe przedsięwzięcia. W wydarzeniu poświęconym architektom ARCHIBLOK Rafał Domaradzki, dyrektor kreatywny Ceramiki Paradyż, wystąpił z wykładem dotyczącym nowych technologii wykorzystywanych w służbie wymagającego designu XXI w. Autorki bloga Make Home Easier, które na zaproszenie Ceramiki Paradyż wzięły udział w targach Cersaie, w BLOKU TRENDY opowiedziały o nowych trendach na nadchodzący rok. Agnieszka Biernat, projektantka Ceramiki Paradyż poprowadziła natomiast wykład o współpracy ze współczesnym klientem i jego jasno sprecyzowanych oczekiwaniach.

W ramach spotkania dla blogerów MeetBlogin Ceramika Paradyż zorganizowała warsztat tematyczny natomiast z myślą o najmłodszych uczestnikach – kreatywną zabawę pod hasłem „Mozaikowe wariacje z Ceramiką Paradyż”. Pod patronatem Mecenasa zorganizowano blok „Awangarda Miejska”, którego gośćmi specjalnymi byli włoski architekt Renato Rizzi oraz Jenny B. Osuldsen z Snøhetta studio.
Ważnym punktem festiwalu był plebiscyt must have, którego celem jest  wyróżnienie najlepszych polskich wdrożeń. Rada Ekspertów przyznała w tym roku znak must have 75 obiektom.

Śmiałość i odwaga
Tegoroczny Festiwal będzie niewątpliwie kojarzony z odważną wystawą Ceramiki Paradyż, przygotowaną wspólnie z pracownią projektową Oshi. Była to instalacja przypominająca basen wypełniony niebieskimi kulkami. Grafikę do tego projektu wydrukowaną na  płytkach ceramicznych, wykonała znana ilustratorka – Aleksandra Niepsuj. Zewnętrzna część ściany pozwalała uczestnikom na pozostawienie własnych notatek i szybko pokryła się napisami oraz pozdrowieniami zwiedzających z różnych stron świata. Przewrotna, tętniąca dobrą energią wystawa Mecenasa, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród zwiedzających, zachęcając wszystkich do nieskrępowanej zabawy.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

***
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 28 lat tworzy produkty zaprojektowanie świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Kolekcje produktowe Grupy Paradyż są komplementarne, oferując klientom płytki ścienne, podłogowe oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Zapleczem produkcyjnym Grupy Paradyż jest pięć zakładów, których parki technologiczne należą do najnowocześniejszych w Europie. Grupa Paradyż zatrudnia 1700 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie. O sile przedsiębiorstwa stanowią  trzy marki własne  – Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz My Way Paradyż Group – propozycja dla klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa. Grupa Paradyż śmiało sięga po najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016, tytuł Ambasador Polskiej Gospodarki 2016, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w międzynarodowym konkursie iF Design 2017. Liczne wyróżnienia potwierdzają przewodnią rolę Ceramiki Paradyż nie tylko na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz. Grupa Paradyż to także wizytówka polskiego przemysłu na świecie, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: